tiistai 31. maaliskuuta 2015

VÄHÄN PÄIVITTELYÄ

Ajattelin nyt kertoa että mitä mun elämään on kuulunut näin tammikuun jälkeen matkailun puolelta. Viimeset kolme kuukautta mä oon käytännössä elänyt mun unelmaa. Matkailu merkkaa mulle nykyään enemmän kuin ikinä ja vasta Suomeen palanneena kaipaan taas ulkomaille. Ja kuinka hullulta se kuulostaakin lentokoneesta on tullut mun toinen koti ja mä vaan rakastan lentämistä. 

Tosiaan siis tammikuussa mun kuukauden kohokohtana oli viikonloppureissu Riikaan. Vaikka Latvia oli aika lähellä ja sää samanlainen kuin Suomessa, must tuntu et tää reissu herätti mut talven keskeltä eloon. Lyhyt reissu paikkaan jossa en ole koskaan käynyt, matkan odottelu ja suunnittelu piristi yllätävän paljon. Riikan postauksen löydät täältä. 


Helmikuussa hiihtolomalla päädyinpä taas matkalle ja suuntana oli tällä kertaa New York. Mä olin aina halunnut käydä Nycissä ja pam mä olin toteuttamassa mun unelmaa. Tää Nycin reissu oli ehdottomasti mun kevään suurin juttu. Tätä odotettiin kuukausi tolkulla. Laskettiin päiviä, suunniteltiin missä halutaan käydä, mietittiin mitä pakataan, etsittiin parhaat shopping mall:it jne..... Mä oon rakastunut niin syvästi jenkkeihin ja tää oli nyt mun kolmas kerta USA:ssa puolentoista vuoden aikana. Mä oon aina valmis lähtemään takaisin. I <3 USA!!! Mun Nycin reissusta tulee varmasti postausta kuhan vaan saan aikaseks. 



Viime sunnuntaina mä palauduin takaisin Bulgariasta. Meidän koulu on mukana Euroopan Unionin järjestämässä Erasmus+ projektissa, joten Bulgariaan suuntasin 3 muun oppilaan ja 2 opettajan kanssa. Me vietettiin viikko Plevenissä ja asuttiin paikallisissa isäntäperheissä. Mä sain paljon uusia kavereita ja vietin ihan mahtavan viikon huippu tyyppien kanssa. 
Mutta tästäkin siis postausta varmasti myöhemmin. :)


Ensi kesänä munkin suunnitelmat suuntaa kielimatkoihin. Mä lähen heinäkuussa 4 viikoksi Australian Cairnsiin kielimatkalle. Tästä matkasta kiitos EF:n ambassador-toiminnalle. Mä oon vuoden aikana saanut kerättyä tarpeeksi pisteitä lunastaakseni tän matkan. (Tosiaankin varasin tän matkan jo odd:ssä viime syksynä, mutta nyt se on varmistunut.) Tästä suuri kiitos kuuluu kaikille blogini lukijoille ja sitä seuranneille. Mä lähden toteuttamaan yhtä unelmaani ja valloitan Australian-mantereen. Tästä matkasta kuulette varmasti vielä. 

(Kollaasin kuvat google-kuvahausta)

Niin vähän aikaa ja niin paljon ideoita. Matkustelu, harrastukset ja koulu nielee nyt niin paljon aikaa että mulla ei ole ollut tätä blogia kauheesti aikaa päivitellä. Mulla on kuitenkin paljon ideoita, puoli valmiita postauksia ja toteuttamattomia toiveita. Yritän nyt kevään aikana postailla vähän useammin ja lupaan toteuttaa kaikki toivepostaukset. Joten jos sulla on toiveita yms. niin kommenttia kehiin. :) 

Jenna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :)