perjantai 13. toukokuuta 2016

MY NEXT DESTINATION IS...

*Postaus on toteutettu yhteistyössä EF Education Firstin kanssa 

Hellurei,
viime aikoina multa on kyselty todella paljon, että lähdenkö enää kielimatkalle tai mihin olen lähdössä. Tässä postauksessa ajattelin nyt vastata tähän kysymykseen ja avata asiaa. Ensi kesä kuitenkin lähestyykin jo hurjaa vauhtia, joten eiköhän ole korkea aika ottaa asia esille! 

Viime kesän jälkeen olin päättänyt että mun Australian matka jää viimeiseksi EF:n kanssa. Pysyinkin tässä ajatuksessa melko hyvin ja viime joulun aikoihin lunastin pisteillä playstationin. Hiihtoloman jälkeen mun kaksi kaveria kuitenkin kertoi mulle yhtäkkiä, että he haluaisivat lähteä ensi kesänä kielimatkalle. No menihän siinä ajatukset ihan sekaisin kun tajusin, että saisin 2 varausta lisää mikä tarkottaisi sitä, että mulla olisi mahdollisuus lähteä ensi kesänä vielä kerran kielimatkalle. 

Mietin tosi pitkään haluaisinko lähteä enää kielimatkalle, vaikka mahdollisuus olisikin. Mulla on ollut jo kaksi ihanaa kesää, joten mitä jos kolmas on kamala ja mulle jää vain huonoja muistoja? Ajattelin kuitenkin, että harvemmin tällaisia mahdollisuuksia enää tulee joten miksi jättää se käyttämättä. Miten koskaan voisi kokea mitää uutta ja hienoa jos aina pelkää epäonnistumista? Aika pian tämän jälkeen varasin itselleni matkan Brightoniin via Paris. 

Kevään aikana vielä mun kolmas kaveri päätyi lähemään kielimatkalle, joten mulle tarjoutui mahdollisuus lähteä USA:an kielimatkalle. Oon aina tykännyt matkailla USA:han, joten kurssi lähti heti vaihtoon.. Vaihtoehtoina oli New York, Florida ja California. Kaikissa näistä osavaltioista olin kuitenkin jo käynyt ja valitettavasti suurinosa kursseista oli jo täynnä. Halusin kuitenkin ehdottomasti isäntäperheeseen, joten jäljelle jäi Florida ja California. Arvaatteko jo kumman valitsin?


No lähden ensi kesänä "takaisin" Californiaan. Mun sijoituspaikka on Santa Clarita parin tunnin matkan päästä Losista. Uskon että ensi kesästä tulee yhtä upea kuin aikaisemmista, joten varmasti kuulette Californiasta vielä paljon. Jos sulle heräsi tämän postauksen aikana kysyttävää niin käy heittämässä kommenttia kysymyspostaukseen!

Jenna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :)